Warunki gwarancji

Poniżej przedstawiamy ogólne warunki gwarancji produktów marki Qoltec

Okres gwarancji na poszczególne grupy towarowe wynosi:

Grupa produktowa Okres gwarancji (miesiące)
Adaptery wideo, kable 24
Akcesoria Bluetooth 24
Akcesoria smart TV 24
Baterie do laptopów i smartfonów 12
Power bank, monopod, słuchawki 24
Części zamienne do laptopów 12
Kamery sportowe, rejestratory jazdy 24
Listwy antyprzepięciowe 24
Myszki 24
Obudowy PC 24
Etui do tabletów, uchwyt tablet/smartfon 12
Ładowarki/zasilacze: laptopowe, samochodowe, sieciowe, universalne, LED, ATX 24
Wideodomofony 24
Szkła ochronnne 12
Akcesoria sportowe 24

Warunki gwarancji


Firma nTec udziela gwarancji na wszystkie sprzedawane produktu marki Qoltec.


1. Gwarancja obejmuje uszkodzenia wynikające z wad konstrukcyjnych produktu.  

2. Gwarancja nie obejmuje:

  •  uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych
  •  niewłaściwego użytkowania produktu, niezgodnego z jego przeznaczeniem
  •  uszkodzeń wynikających z niewłaściwego doboru części zamiennej
  •  celowego uszkodzenia produktu (np. otwarcie, próba naprawy, ingerencja osób nieuprawnionych)
  •  naturalnego zużycia produktu wynikającego z jego stałej eksploatacji
  •  nieprawidłowego montażu produktu
  •  uszkodzeń powstałych w wyniku działania siły wyższej (np. przepięcie sieci elektrycznej, uderzenie pioruna)    

3. Reklamacje są rozpatrywane wyłącznie dla towarów, których okres gwarancyjny nie minął oraz które posiadają szczegółowy opis uszkodzenia dołączony do przesyłki serwisowej.

4. Reklamowany produkt klient dostarcza do miejsca dokonania zakupu we własnym zakresie i na własny koszt.  

5. Po weryfikacji reklamacji – towar niesprawny zostaje naprawiony bądź wymieniony na nowy, natomiast towar sprawny zostaje odesłany na koszt klienta.


6. W przypadku naprawy produktu czas realizacja reklamacji wynosi do 30 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

7. Klient ma możliwość zwrotu zakupionego towaru i jest zobowiązany odesłać go na własny koszt (chyba, że ustalono inaczej) w oryginalnym opakowaniu i dołączoną kopią dowodu zakupu (faktura VAT). Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, być uszkodzony (dotyczy także opakowania).

8. Prosimy o przemyślane dokonywanie zamówień, gdyż nieuzasadnione zwroty nie będą przyjmowane.

Procedura reklamacji


Aby prawidłowo zgłosić reklamację należy:

1. Pobrać ze strony www.qoltec.pl protokół reklamacyjny. 

2. Poprawnie wypełnić i wysłać na adres rma_ntec@ntec.pl

3. Poczekać na akceptację serwisu. 

4. Po przyjęciu reklamacji, zostanie wysłana wiadomość z informacją odnośnie numeru RMA nadanego przesyłce. 

5. Wysłać reklamowany towar wraz z wypełnionym protokołem reklamacyjnym na adres nTec ul. Chorzowska 44B, 44-100 Gliwice

6. Po zakończeniu działań serwisowych, towar zostaje wysłany do klienta.   



W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 32 321 16 81 lub 509 386 196 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30.

Protokół reklamacyjny RMA [PDF 264.86kB]