Warunki gwarancji
Poniżej przedstawiamy ogólne warunki gwarancji produktów marki Qoltec
Okres gwarancji na poszczególne grupy towarowe wynosi:
Grupa produktowa | Okres gwarancji (miesiące) |
AKCESORIA PC, LAPTOP, TV | 24 |
AKUMULATORY AGM | 12 |
AKUMULATORY DEEP CYCLE | 12 |
AKUMULATORY GEL | 12 |
BATERIE LAPTOP| SMARTFON | 12 |
CZYTNIKI KART CHIPOWYCH | CZYTNIKI KODÓW KRESKOWYCH | 24 |
DRUKARKI ETYKIET | PARAGONOWE | 24 |
FOTOWOLTAIKA | INWERTERY SOLARNE | MAGAZYNY ENERGII | 24 |
ELEKTROZACZEPY | ZAMKI SZYFROWE | WIDEODOMOFONY | 24 |
LISTWY ZASILAJĄCE | 60 |
SIECI ŚWIATŁOWODOWE | KABLE | PRZEWODY | 24 |
SMART HOME | SŁUCHAWKI | GŁOŚNIKI | 24 |
SZAFY RACK | 24 |
ANTENY | KARTY SIECIOWE | 24 |
ZASILACZE NA SZYNĘ DIN | 24 |
WYPOSAŻENIE BIURA : NISZCZARKI, LAMINATORY, FILTRY | 24 |
ZASILACZE | ŁADOWARKI | 36 |
ZASILANIE AWARYJNE | STABILIZATORY NAPIĘCIA | 24 |
ZASILACZE DO LED | 24 |
Warunki gwarancji
Firma NTEC sp. z o.o. udziela gwarancji na wszystkie sprzedawane produkty marki Qoltec.
1. Gwarancja obejmuje uszkodzenia wynikające z wad
konstrukcyjnych produktu.
2. Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych
- niewłaściwego użytkowania produktu, niezgodnego z jego przeznaczeniem
- uszkodzeń wynikających z niewłaściwego doboru części zamiennej
- celowego uszkodzenia produktu (np. otwarcie, próba naprawy, ingerencja osób nieuprawnionych)
- naturalnego zużycia produktu wynikającego z jego stałej eksploatacji
- nieprawidłowego montażu produktu
- uszkodzeń powstałych w wyniku działania siły wyższej (np. przepięcie sieci elektrycznej, uderzenie pioruna)
3. Reklamacje są rozpatrywane do 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia, wyłącznie dla towarów, których okres gwarancyjny nie minął.
4. Reklamowany produkt klient dostarcza do miejsca dokonania zakupu we własnym zakresie i na własny koszt.
5. Po weryfikacji reklamacji – towar niesprawny zostaje naprawiony bądź wymieniony na nowy, natomiast towar sprawny zostaje odesłany na koszt klienta.
6. W przypadku konieczności naprawy produktu, czas ten może wynosić do 30 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
Zwroty :
1. Klient ma możliwość zwrotu zakupionego towaru do 14 dni od dnia zakupu i jest zobowiązany odesłać go na własny koszt (chyba, że ustalono inaczej) w oryginalnym opakowaniu i dołączoną kopią dowodu zakupu (faktura VAT).
2. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, być uszkodzony (dotyczy także opakowania).
3. Prosimy o przemyślane dokonywanie zamówień, gdyż nieuzasadnione zwroty nie będą przyjmowane.
4. Czas oczekiwania na zwrot to 14 dni kalendarzowych od czasu otrzymania przesyłki.
Procedura reklamacji
Aby prawidłowo zgłosić reklamację należy:
1. Wejść na stronę https://rma.qoltec.com/
2. Zarejestrować się podając poprawne dane.
3. Potwierdzić założenie konta na adresie mailowym podanym przy rejestracji.
4. Zalogować się.
5. Zgłosić zwrot bądź reklamację
6. Poprawnie wypełnić.7. Wysłać reklamowany towar na adres nTec ul. Chorzowska 44B, 44-100 Gliwice.
8. Po zakończeniu działań serwisowych, towar zostaje wymieniony lub naprawiony a następnie wysłany do klienta.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 32 600 79 89 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.