Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
CELE PROJEKTU
Celem projektu jest rozwój firmy nTec Paweł Chrzanowski Paweł Łapa S. C. poprzez promocję własnej marki produktowej na rynkach zagranicznych.
O PROJEKCIE
Projekt POIR.03.03.03-24-0149/20
Program operacyjny : POIR.00.00.00. Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
Program operacyjny : POIR.00.00.00. Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
Oś priorytetowa : POIR.03.00.00. Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach
Działanie : POIR.03.03.00. Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw
Poddziałanie : POIR.03.03.03. Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
Nazwa instytucji zawierającej umowę o dofinansowanie / wydającej decyzję : Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Nazwa instytucji odpowiedzialnej za weryfikację wniosków o płatność : Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
PLANOWANE EFEKTY
1. Firma nTec zamierza realizować projekt w ramach programu promocji branży IT/ICT.
2. Firma zamierza rozwijać i promować na rynkach międzynarodowych własną markę produktową QOLTEC, zajmującą się produkcją akcesoriów i urządzeń z branży IT.
3. Wnioskodawca chce rozwijać swoją działalność eksportową na rynkach docelowych, do których zaliczać będą się przede wszystkim Grecja, Rumunia, Litwa i Łotwa, ale również Niemcy oraz Chiny.
2. Firma zamierza rozwijać i promować na rynkach międzynarodowych własną markę produktową QOLTEC, zajmującą się produkcją akcesoriów i urządzeń z branży IT.
3. Wnioskodawca chce rozwijać swoją działalność eksportową na rynkach docelowych, do których zaliczać będą się przede wszystkim Grecja, Rumunia, Litwa i Łotwa, ale również Niemcy oraz Chiny.
4. Wnioskodawca będzie prowadził działania promocyjne określone w branżowym programie promocji - wyjazdowe misje gospodarcze - na perspektywicznych rynkach, do których zaliczają się Chiny (misje w ramach uczestnictwa w charakterze odwiedzającego w targach Kanton, targach Global Sources Mobile Electronics oraz targach Hong Kong Electronics Fair, jak również organizacja spotkań w chińskich fabrykach w ramach misji), Stany Zjednoczone (misja w ramach uczestnictwa w charakterze odwiedzającego w targach CES Las Vegas) oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie (misja w ramach uczestnictwa w charakterze odwiedzającego w targach GITEX).
5. Ponadto Wnioskodawca planuje organizację stoisk na imprezach targowych (Electronics Show w Warszawie, Hannover Messe W Hanowerze, IFA Consumer Electronics w Berlinie), wyjazdowe misje gospodarcze (misja w ramach uczestnictwa w charakterze odwiedzającego w targach COMPUTEX na Tajwanie) oraz przeprowadzenie dodatkowych działań promocyjnych związanych z kampanią internetową.
REALIZACJA PROJEKTU
WARTOŚĆ PROJEKTU | 342 900,00 zł (słownie trzysta czterdzieści dwa tysiące dziewięćset złotych) |
WKŁAD FUNDUSZU EUROPEJSKIEGO | 257 175,00 zł (słownie dwieście pięćdziesiąt siedem tysięcy sto siedemdziesiąt pięć złotych) |
CZAS TRWANIA | 12-03-2020 – 30-11-2023 |
DZIAŁANIA PROMOCYJNE
Liczba działań promocyjnych dotyczących udziału wnioskodawcy w charakterze wystawcy w targach | 6 |
Liczba działań promocyjnych dotyczących udziału wnioskodawcy w wyjazdowych misjach gospodarczych | 11 |
Liczba rynków perspektywicznych, na terenie których będą prowadzone działania promocyjne przewidziane w projekcie | 3 |
Liczba wydarzeń z narodowym stoiskiem informacyjno-promocyjnym w ramach projektu | 1 |